من زنم



کتک زدن ممنوع

افرادی که به 3 *ک * همراه با خشونت گرایش پیدا میکنند
اغلب کسانی هستند که در کودکی توسط پدر و مادر تنبیه بدنی میشدند

دیدگاه‌ها

  1. * سوگل says:

    من هیچ وقت تنبیه نشدم اما عاشق فتیش سکسم دوست دارم تو سکس از شریک جنسیم کتک بخورم و موهامو بکشه، عاشق هیکل پسرای درشتم ، فکر کنم مازوخیسم دارم ایده ای که دادید شاید اشتباست

    | پاسخ ارسال شده 3 years, 6 months ago
    • * unnormal says:

      منم خيلي دوست دارم تو سكسم كتك بخورم و دوست پسرم هم خيلي خوب
      اين كار رو انجام ميده البته اون هميشه كتك ميزنه نه فقط تو سكس ولي
      من دوستش دارم فقط بخاطر سكس خوبش

      | پاسخ ارسال شده 2 years, 7 months ago
  2. * yeki says:

    man asheghe in noesham amma ghasam mikhoram tu bachegi hatta yekbaram kotak nakhordam!!

    | پاسخ ارسال شده 3 years, 7 months ago
  3. * ناشناس says:

    من عاشق این نوع س ک س م ولی قسم می خورم تو بچگی حتی یک بارم کتک نخوردم!

    | پاسخ ارسال شده 3 years, 7 months ago
  4. * سیامک says:

    رفتارهای خشن در هر رابطه ای ریشه در شخصیت گذشته فرد داره و مطلبی که گفته اید میتونه در وجود شخص در شیوه های گوناگون خودش را نشان دهد

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  5. * ایرانی says:

    کلا همتون چرت و پرت مینویسین

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  6. * badboy says:

    ارتباط شقایق و گودرزی.

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  7. * مهربان says:

    تنبیه بعضی وقتها لازمهمنم توی بچگی تنبیه شدم کم نهولی الان میلی به اعمال خشونت ندارم برعکس خیلی با آرامش دوست دارم این کار رو بکنم بعضی و قتها استثناهم هست ها /…

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  8. | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  9. * حافظ says:

    نه.من کتک نخوردماما مثل سگ کتک می زنم

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  10. * نیما says:

    حالا اگر این کودک بیچاره بدون تنبیه والدین بزرگ شد چه جوری میشه این عدم توجه والدین به آینده فرزندانشون رو جبران کرد؟؟ یعنی دیگه هیچ راهی برای جبران فرصت از دست رفته وجود نداره؟ کاش راهی برای بازگشت به دوران کودکی بود تا امروز بتونیم یک س* ک *س همراه با خشونت رو تجربه کنیم! واقعا» حیف شد.

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  11. یادم باشه از آقای آیندمون بپرسم تبیه میشده یا نه!!والا!!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  12. * راوی says:

    اصولا اگه س* ک *س با خشونت ملیح و سر و صدا همراه نباشه اصلا س* ک *س نیست اگه اینطوریه اونایی که تو بچگیشون تنبیه شدن خوش به حال بزرگیشون

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  13. * ANNAMAZ says:

    من یه بارم ســ…ک *س نداشتم خوش انصاف

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  14. رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  15. * شیطان says:

    …………شیطان هم به شما سر زد……..

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  16. راستش .. هر دو حال دهد به حد وفور … :) بستگی به شرایط و س* ک *س شونده دارد ::دی

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  17. * حجی says:

    چی میگییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگر پدر و مادر نداشتند چی؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  18. * آتما says:

    سلاممیخواستم بگم متاسفم ولی دیدم همه اینطوریننمیدونم چرا مردم حرف آدم رو اینقد نمیفهمن جز خیلی خیلی معدودی…بیخیال ..عشق با س* ک*س همیشه آمیخته هست البته در بعد فیزیکی..انسانها هم با توجه به روحیات و تنوعشون در این رابطه خیلی متنوعن یعنی یکی هست که عاشق یکیه ولی از س *ک *س باهاش متنفره یا برعکس بعضیا هستن که با یکی اشنا میشن زندگی میکنن فقط برا س* ک *س بدون هیچ دوست داشتنی..خدا. هم خدای منه و هم خدای بعضی انسانهای احمق که امیالشون رو سرکوب مبکنن برای رسیدن به …من سعی میکنم تا حد امکان در تعادل باشم..و س* ک *س هم چیز عالیی هستممنونم که تو وبت سعی میکنی رو راست باشی نه مثل بعضیا…ببخشید زیاد حرف زدم

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  19. واقعن؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  20. * فاطمه says:

    وبت محشره ها هرجا سر ميزنم ميبينمت

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  21. این یعنی تمام والدین جلادان و کتک زنان خوبی بودن

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  22. نتیجه اخلاقی:پدر و مادر عزیز نزن بچه رو.ولش کن بهت میگم

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  23. * نیکو says:

    نه بابا ، اینجوریام نیست!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  24. من کم کتک خوردم انگار.اگه بعدش کتک بخوریم فایده نداره؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  25. بی ربط به این پست شما :مهم نیست که در س*ک*س خوشنت داشته باشند یا نه ؛ مهم اینه که از چی خوششان میاید ( منظورم هر دو طرف این رابطه هست ) ………………اما در خصوص این پستتان :شاید این گونه باشد که شما می گویید اما گاهی جامعه و تاثیرات آن به مراتب بیشتر از پدر و مادر است ………….

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  26. * ANNAMAZ says:

    خوب کامنت می گیریا آتیش پاره

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  27. * آنی says:

    خوبی دوست نازنین… دلم هوات رو کرده یهویی!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  28. چه خوب که هر دوی ما بچگی هامون کتک نخوردیم :)

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  29. من تو کودکیم زیاد کتک خوردم اما از همچین س* ک *سی بدم می آد

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  30. * سارا says:

    کتک خوردیم پس؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  31. * قطره says:

    واقعا ؟ یاعث تاسف ِ

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  32. * sara says:

    واقعا؟!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  33. ما نیز کمی تا قسمتی ابری گرایش داریم به این موضوعولی باور کنید از گل نازکتر بمان نگفتند ها

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  34. * میدیا says:

    گاهی خشن بودن واسه تنوع خوبه و فکر کنم ربطی به دوران بچگی نداشته باشه اما اگه همیشگی بشه احتمالا همون میشه که شما میگی

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  35. * علی says:

    آخ گفتی… من بچه بودم اینقدر کتک خوردم از بابام…

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  36. * متحرك says:

    فكر كنم ادامه مطلب رو نخوندي كه چنينن نظري رو دادي

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  37. * باران says:

    یعنی عکس این قضیه هم درسته آیا ؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  38. * سامان says:

    فکر می کنم اینجا یه سایت ارو*تیک-بهداشتی-فانتزی باشه که البته همکاری هایی هم با کمپانی پلی* بوی و تری ایکس و وزارت بهداشت در زمینه ترویج فرهنگ سالم و بهداشتی س*ک*س داره…

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  39. * پژمان says:

    فکر نمیکنم کسی باشه که صد در صد با 3X آروم و بي هيجان موافق باشه

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  40. * نئو says:

    عجب …

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  41. * سیروس says:

    خیلی از روانشناسا می گن که 50 سال زندگی آدم ها به عنوان بزرگسالدر واقع آیینه ای از 7،8سال کودکیشونه.اما به نظرم حیف هست که چنین لحظه ای زیبایی رو آدم با خشونت خراب کنهباید پر از لطلفت و آرامش باشه

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  42. * زم بور says:

    زلف گره نزدید گره یک طرفه ی ما هم باز شد..

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  43. * زم بور says:

    بله..چه عرض کنم.

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  44. * رها says:

    این در مورد همه صدق نمیکنه.خیلی ها هستن که س* ک* س رو برای خودشون محدود نمی کنن و همه نوعشو امتحان می کنن.و تو بچگی هم کتک نخوردن

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  45. من موندم آخه چه لذتی داره….بابا با ملایمت قشنگتره بخدا!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  46. اینو قبول ندارم اوج ت س ک س ی رو ادم خودش تجربه میکنه همونی هم که از رابطه خشن لذت میبره گاهی دوست داره نوازش بشه و اروم

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  47. * موری says:

    عجب! که اینطور!!ولی من اگه جات بودم یه لحظه تو این بلاگفا نمی موندم! کلاسش از کامنتاش معلومه!!!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  48. * ماه says:

    خودتان به این نتیجه رسیدین؟؟؟؟؟؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  49. * سمیرا says:

    مرسی، به خدا من خوش اخلاقم!!!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  50. * نیما says:

    کسانی که در کودکی مورد اذیت و آزار یا تجاوز* جن سی قرار می گیرند وقتی بزرگ می شوند تمایلی به برقراری رابطه جن سی ندارند.

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  51. * اریانا says:

    کسانی که تو بچگی کتک میخورن تمایل دارن پارتنرشون رو هم اذیت کنن و خشن باشن. اما من کتک هم نخوردم که بدونم چرا به همچین چیزی تمایل دارممن میشم نقیض فرضیتون

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  52. * بهزاد says:

    سلام خوبی شما؟شما روان شناس هستی؟این پست شما رو من بارها از زبان یکی از دوستانم که روان شناس است شنیده ام.بیشتر افرادی که در حال س×ک×س طرف خودشان رو آزار می دهند می خواهند خودشان را تخلیه روحی کنند این رو هم دوستم میگه.موفق باشی.بای.

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  53. * OrangeMan says:

    منبع لطفا !!!دليل قانع كننده اي نيست ،…. صرفا فقط اين موضوع نيست …شايد…

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  54. * EndMan says:

    کمی خشونت هم گاهی بد نیست!…البته از دو طرف!…یعنی دوطرفه!…صکص توپی میشه!:دی

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  55. * - says:

    ببین ولی روش خوبیه برای افزایش امار وبلاگ!در ضمن خیلی احمقی جدی میگم!شما خودت رو ناراحت نکن

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  56. * - says:

    عنوان وبلاگت رو عوض کن و بزار رابطه ی جن سی!تو به یه مطلب خیلی گیر دادی! خیلیی……….

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  57. * الی says:

    وای از این همه کتکهایی که به بچه ها می زنند و بعد روانی این کتکها از کجا سر بر می آورد …

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  58. * بها says:

    دلم به حال خودم سوخت……….چه دلیله تلخی………..

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  59. * روانی says:

    سلام. این مطلب از خودته یا از جایی نوشتی؟ منظورم اینه که منبع علمی داره؟ تا حالا فکر می کردم که این نوع رفتار ناشی از تنوع طلبی افراده …

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  60. * پدرام says:

    بعید نیست…خیلی از رفتارها ریشه اش برمیگرده به این کودکی لامصب!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  61. * romina says:

    gahi taghir kardan enghadr tonde ke nemishe motevajehesh shod!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  62. من الان دارم تو تاریخ کودکیم هی سرچ میکنمی ببینم میتونم مدرک گیر بیارمی زن جان !

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  63. * شادی says:

    هیشکی منو نزده کوچولو بودم به خدا

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  64. بعید نیست.

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  65. مرا بزن بـــــــــــــــــــــابااگه تنبیه روحی شده باشن حتما س* ک *س وحشیانه خواهند داشت ایا؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  66. * mona says:

    بعضی خانوما چرا س *ک *س خشن و دوس دارن؟کتک نخوردن!چرا همه فکر میکنن که من فقط درباره اقایون نوشتم!!!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  67. * ماری says:

    حالا این قضییه کنار ولی من فک می کنم اونایی که بچه ازاری می کنن دارن عقده های جن سی شون و سر این طفلکی ها خالی می کنن

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  68. * مینا says:

    پس من برا اینه که اینطوری شدم؟!!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  69. شاهزادگان به کدام سمت گرایش دارند؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  70. اعلیحضرت پدر ما را تنبیه مینمودند ولی ما س* ک *س خشن دوست نداریم خیلی….

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  71. خدمتتون عارضم که…اون شللاق منو ندیدین کجا گذاشتمش؟؟تبر دیگه کند شد آخه!

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  72. پس چرا من این احساس رو ندارم :دی و از اون که گفتی خوشم نمیاد فکر میکنم توی کودکی به اندازه کافی چش بابا و مامان رو در آوردم و اونها هم کم نوازش نکردند :دی من میگم صک3 خشن بسته به طرف داره برخی ها هستند جون میدن واسه اینکار یادش بخیر چقدر سر به سر مادر میگذاشتیم البته الان هم کم نشده

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  73. شما اول سوال من رو شرح بدینبعد منم میگم جریان چیه

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  74. سلام.یعنی ننه و بابام چقدر می تونن من رو زده باشن؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  75. شما خانوم دكتري مگر ؟منبع اطلاعاتي شما كجاست ؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  76. * هیوا says:

    مطمئنی؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  77. | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  78. | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  79. * رویا says:

    واقعا؟؟؟ چه جالب… استثنا نداره؟؟؟؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  80. منم با سعید موافقمکسی که تو بچکی خیلی مورد محبت بوده به چی گرایش پیدا میکنهلطفا شرح بدین

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  81. * سعید says:

    کسیکه تو بچگی عسل زیاد خورده به چی گرایش پیدا میکنه.

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  82. * یوری says:

    ای بابا ، حالا این فروید کم بود ، از این به بعد به یارو میگی چرا زنتو اینقدر ….. تا مرد ؟ میگه : چون بچه که بودم یه بار بابام بهم گفت : پسر بد !

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  83. * فاطمه says:

    كوتاهي والدين تا اخر عمر بيخ ريشه ادمه

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  84. ببخشید!س.ک.س خوراکیه یا پوشاکی؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  85. * زن بیقرار says:

    والدین محترم !! نان فرزند ادب است و فرهنگ

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  86. * سمیرا says:

    خوش به حال ِ که اینقدر سر خوشی که میتونی به س* ک *س فکر کنی!سمیرا جان نوشتن یه پست نشون دهنده شاد یا غمگین بودن طرف نیست ، همه آدمها برای خودشون مشکلات و سرخوشی هایی دارن ولی دلیل بر جار زدنش نیست

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  87. * نیکا says:

    چقدر جالب

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago
  88. این الان پست بود یا مقاله علمی روانشناختی؟

    | پاسخ ارسال شده 4 years, 1 month ago


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

